معرفی رئیس گروه تحول اداری و شرح وظایف:

 نام و نام خانوادگی : سیمین عادلی

 سمت : رئیس گروه تحول اداری

کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار

تلفن مستقیم :06633319480

تلفن داخلی:315

 

   شرح وظایف:

منظور از تحول اداری تقویت توانمندی‌های نظام اداری در جهت ایفای کارآمد وظایف و نقشهای سازمانی و به عبارتی انطباق نقش‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام اداری است که برای توسعه ضروری می‌باشد. در مجموع تحول اداری فرآیندهایی همچون مشارکت عمومی کارکنان، اصلاح ساختارهای اداری، وظایف، اختیارات، توانمندسازی کارکنان و مدیران، پاسخگویی در مقابل شهروندان، نظارت بر نظام اداری و توسعه شیوه‌های اطلاعاتی و ... را دنبال می‌کند.

گروه تحول اداری و سیستم ها و روش ها به عنوان یک واحد مستقل در مجموعه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در سال 1396  و با ابلاغ چارت سازمانی جدید و به منظور رفع مشکلات اساسی نظام اداری دانشگاه در حوزه‌های سازماندهی، مدیریت، منابع انسانی، فن‌آوری و فرایندهای انجام کار و قوانین و مقررات، ایجاد گردید.

ماموریت ها و شرح وظایف

1- استقرار نظام جامع مدیریت فرایندها در دانشگاه

  • شناسایی، مستندسازی، مدل سازی، اولویت بندی و بهبود فرآیندهای دانشگاه
  • ارائه اصول و مبانی و مفاهیم بهبود فرآیندها
  • نظارت بر بازنگری، احصاء و اصلاح فرآیندها
  • مطالعه و بررسی روشهای جاری انجام کار در سیستم اداری به منظور حذف، ایجاد یا اصلاح روش ها ، در راستای تحقق اهداف دانشگاه
  • برنامه ریزی آموزشی دوره های مورد نیاز واحدها در جهت بازنگری و اصلاح فرآیندها
  • ارائه پیشنهادات در زمینه  بهبود سیستمها

2- برنامه استراتژیک معاونت توسعه مدیریت و منابع

  • مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • تهیه گزارشات دوره ای مربوط به اجرا و پایش برنامه استراتژیک معاونت

- 3- برنامه عملیاتی اختصاصی معاونت توسعه مدیریت و منابع

  • تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی سالانه معاونت توسعه مدیریت و منابع در راستای اهداف کلی و کمی و اولویت های حوزه سلامت
  • پایش مستمر سامانه مدیریت عملکرد و ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی اختصاصی معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • تهیه گزارشات دوره ای مربوط به اجرا و پایش برنامه عملیاتی اختصاصی

4- برنامه عملیاتی مشترک معاونت توسعه مدیریت و منابع

  • ارائه نظرات کارشناسی در راستای تدوین برنامه عملیاتی مشترک
  • پیگیری اجرای فعالیت های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • بررسی مستندات ارائه شده از مدیریت های تابعه معاونت توسعه جهت ثبت در سامانه پایش HOP
  • ثبت پیشرفت و بارگذاری مستندات مربوط به اجرای فعالیت ها در سامانه HOP
  • تهیه گزارشات دوره ای مربوط به اجرا و پایش برنامه عم
  • لیاتی مشترک

5- کاهش تصدی گری و برون سپاری خدمات بهداشتی، درمانی و امور پشتیبانی به بخش غیر دولتی

  • اصلاح فرآیند ها با اولویت فرآیندهایی که منجر به ارائه خدمات الکترونیکی به مردم میشوند در چارچوب اسناد بالا دستی.
  • پیگیری و نظارت بر فرهنگ سازی، توانمند سازی و ترغیب مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی از طریق رسانه های ارتباط جمعی( سمعی، بصری و مکتوب )، اطلاع رسانی از طریق پیامک و بهره گیری از پیام های محیطی در حوزه سلامت.
  • بررسی اولیه پروپوزال های برون سپاری دریافت شده از واحد ها
  • تشکیل جلسات مستمر کارگروه کاهش تصدی دانشگاه
  • محاسبه هزینه تمام شده ارائه خدمات و محاسبه حجم فعالیت های قابل واگذاری
  • ایجاد و بروز رسانی بانک اطلاعات جامع واحدهای تابعه
  • جمع آوری و بروزرسانی وضعیت کلیه قرارداد های واگذاری
  • توسعه تعداد خدمات قابل ارائه در واحدهای خدمات الکترونیکی از جمله دفاتر پیشخوان و ثبت اطلاعات واگذاری ها در سامانه یکپارچه نظام سلامت ایران (سیناسا)
  • پیگیری تاسیس دفاتر جامع خدمات سلامت
  • مدیریت و پیگیری به منظور ارائه فرم های مورد نیاز برای انجام خدمات در بستر الکترونیکی.
  • تهیه و تدوین گزارش تصمیم

6- برنامه ارزیابی عملکرد دانشگاه

  • پیگیری و مشارکت در استقرار نظام ارزیابی عملکرد دانشگاه و همکاری در تدوین دقیق  شاخص های  عمومی و اختصاصی نظام ارزیابی عملکرد.
  • پیگیری و مشارکت در تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت پیگیری و اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد دانشگاه (فرایند جشنواره شهید رجایی).
  • جمع‌آوری و ارائه مستندات و پاسخگویی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با همکاری کمیته‌های تخصصی (فرایند جشنواره شهید رجایی).
  • همکاری در تدوین شاخص‌های دقیق نظام ارزیابی با همکاری و مشارکت ذینفعان و کمیته‌های تخصصی تحول اداری.
  • پیگیری بر ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در مقاطع شش ماهه.
  • ارایه و ارسال گزارشات ارزیابی عملکرد سالانه به واحدها و تلاش در راستای بهبود و رفع نقاط ضعف، بمنظور کسب حداکثر نتیجه مطلوب
  • تشکیل جلسات سه ماهه کارگروه توسعه مدیریت
  • برگزاری جلسات سالانه آسیب شناسی ارزیابی عملکرد دانشگاه

         کارشناسان واحد:

 

نام و نام خانوادگی

سمت

تحصیلات

تلفن و داخلی

غلامرضا بیرانوند
کارشناس تحول اداری

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

06633319449-252

عطااله ستاری کارشناس اصلاح فرآیند ها

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

06633319449-528

داریوش ذاکر کارشناس بهره وری

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

06633319449-253

محسن سلیمانی

کارشناس ارزیابی عملکرد

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

06633319449-296

  دستورالعمل:

 

 






سوالات متداول

معاونت توسعه و مدیریت منابع کجا واقع شده است؟

لرستان - خرم آباد - خیابان معلم میدان شهید انوشیروان رضائی 0 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ساختمان شماره یک طبقه دوم معاونت توسعه

معاونت توسعه و مدیریت منابع شامل چه مدیریت های می باشد؟

1- مدیریت توسعه منابع انسانی "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت توسعه و تحول اداری "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت بودجه و پایش عملکرد"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت امور مالی"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی "این ساختمان در ضلع جنوبی محوطه دانشگاه قرار دارد"

مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی "این ساختمان جنب مسجد در محوطه ستاد دانشگاه قرار دارد."

 

روزهای ملاقات عمومی با معاون توسعه در چه روز های برگزار می شود؟

زمان ملاقات با معاون توسعه مدیریت و منابع در روز های دوشنبه ساعت 10 تا 11 صبح می باشدجهت هماهنگی با شماره 06633319480 با داخلی 270 تماس حاصل فرمائید

offer
انتقادات
و
پیشنهادات