معرفی مسئول اداره تدارکات و شرح وظایف:

 نام و نام خانوادگی : عبدالرضا حسنوند

 سمت : مسئول اداره بازرگانی

کارشناسی حسابداری

تلفن مستقیم : 06633319449

تلفن داخلی:520

 

 

  شرح وظایف:

                  

  • دریافت درخواست های خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع می شود
  •  انجام خرید های تملک دارایی دانشگاه
  •  استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
  •  مکانیزاسیون سیستم ثبت اسناد پرداختی براساس ریزکدو برنامه و اعتبار
  • وصول تنخواه گردان اختصاصی برابر تخصیص
  • وصول تنخواه گردان جاری برابر تخصیص 
  • نظارت و پیگیری تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات ساختمانی
  • تهیه و تنظیم صورت مجلس های مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع
  • استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت برای خرید های تملک دارایی دانشگاه
  • پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ستادی و واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
  • برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
  • مدیریت خرید، جهت بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
  • بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  • برقراری روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
  • تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
  • مشارکت در تجهیز مراکز جدیدالاحداث
  • حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
  • اجرای فرایند انتخاب و انتصاب  و آموزش مسئولین تدارکات و تدوین جزوات آموزشی مربوطه
  • آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا  به کارپردازان واحدهای تابعه
  • برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
  • تشخیص و تعیین مبلغ  تنخواه گردان جهت کارپردازان حوزه ستادی
  • بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
  • تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
  • بررسی و تجزیه تحلیل وضعیت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها و  انتخاب کالای مرغوب و استاندارد
  • نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
  • پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
  • فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات
  • اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
  • فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
  • کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
  • بهبود روشهای خرید و ارتقای کیفیت خدمات و کالا
  • هماهنگی و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ...
  • مدیریت بر انجام امور تشریفات، پذیرایی جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی
  • تهیه و ثبت فرم های مالیاتی جهت ارائه به اداره امور مالیات
  • برنامه ریزی، نظارت و مدیریت بر هزینه های انرژی و ارایه راهکارهای کاهش هزینه
  • مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه
  • تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل تدارکات واحدهای تابعه
  • تعیین قیمت البسه کارکنان بر اساس دستورالعمل شماره ۱۵
  • سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده
  • مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
  • شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبرد آن با هماهنگی مقام مافوق
  • همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
  • نظارت بر کلیه امور مربوط به کار پردازی مدیریت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • راهنمایی و پاسخگویی مسؤولانه به مراجعه کنندگان
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق
  • پیگیری در زمینه امور بیمه انبارهای ستاد و سایر واحد های تابعه دانشگاه
  • پیگیری ایمن سازی انبار ها

 

   معرفی کارشناسان اداره تدارکات

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

تحصیلات

شماره تماس

1

قدرت کرمی

کارپرداز

کاردانی امور اداری

06633319449-505

2

محمدرضا شیخی

کارشناس نرم افزار

کارشناسی نرم افزار

06633319449-519

3

رحیم توان

کارپرداز نقلیه

کارشناسی آمار

06633319449-390

4

سارا سلیمانی

کارپرداز

کارشناسی مدیریت دولتی

06633319449-520




سوالات متداول

معاونت توسعه و مدیریت منابع کجا واقع شده است؟

لرستان - خرم آباد - خیابان معلم میدان شهید انوشیروان رضائی 0 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ساختمان شماره یک طبقه دوم معاونت توسعه

معاونت توسعه و مدیریت منابع شامل چه مدیریت های می باشد؟

1- مدیریت توسعه منابع انسانی "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت توسعه و تحول اداری "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت بودجه و پایش عملکرد"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت امور مالی"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی "این ساختمان در ضلع جنوبی محوطه دانشگاه قرار دارد"

مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی "این ساختمان جنب مسجد در محوطه ستاد دانشگاه قرار دارد."

 

روزهای ملاقات عمومی با معاون توسعه در چه روز های برگزار می شود؟

زمان ملاقات با معاون توسعه مدیریت و منابع در روز های دوشنبه ساعت 10 تا 11 صبح می باشدجهت هماهنگی با شماره 06633319480 با داخلی 270 تماس حاصل فرمائید

offer
انتقادات
و
پیشنهادات