معرفی مسئول اداره کار گزینی و شرح وظایف:

 نام و نام خانوادگی : امین ساکی

 سمت : مسئول اداره کارگزینی

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

تلفن مستقیم :06633319480

تلفن داخلی:213

 

 

  شرح وظایف:

  • توجیه وتفسیر بخشنامه ها ودستورالعملهای مربوطه وارسال به واحدها نیز درصورت نیاز اعمال درسامانه آذرخش
  • همکاری وهماهنگی جهت برگزاری آزمون های استخدامی
  • معرفی به گزینش جهت نیروهای جدیدالاستخدام ، قراردادی ، پیام آور، انتقال دائم به دانشگاه
  • تشکیل پرونده استخدامی جهت نیروهای جدیدالاستخدام  از قبیل ( عدم سوئ پیشینه ، صحت مزاج، تست مرفین ، دریافت تاییدیه تحصیلی ، تعهد محضری...)  وصدور ابلاغ استخدامی
  • برگزاری کلاسهای توجیهی جهت کارگزینی واحدهای تابع درزمینه صدور احکام ، دستورالعملها ،بخشنامه ها...
  • محاسبه و صدور احکام حق فنی ، حق جذب ، تخصصی مالی کارکنان
  • صدور احکام حق تأهل ، اولاد و فوق العاده ویژه کارکنان
  • صدور حکم ارتقاء گروه کارکنان برحسب مدرک تحصیلی و شرایط احراز
  • صدور احکام  استخدام آزمایشی ، قطعی باتوجه به آرائ دیوان وبخشنامه های مربوطه
  • بررسی حضور و غیاب کارکنان و تنظیم لیست کارکرد ماهانه آنان بمنظور پرداخت حقوق ، اضافه کار
  • صدور حکم انتصاب کارکنان و اقلام در مورد پرداخت حق سرپرستی و حق مسئولیت آنان طبق دستور و رعایت ضوابط
  • رسیدگی و اعلام ایام بیماری کارکنان به کمیسیون پزشکی وتامین اجتماعی
  • اقدام در مورد انتقال کارکنان متقاضی به سایر واحدها و صدور تسویه حساب و ارسال پرونده آنان  پس از طی مراحل قانونی
  • اقدام در مورد صدور گواهی اشتغال کارکنان به مراجع ذیربط بر حسب تقاضای آنان. براساس بخشنامه سازمان مرکزی
  • اقدام در مورد اجرای تصمیمات کمیته تخلفات اداری کارکنان برحسب مورد ( انتقال ـ ماموریت ـ جابجائی)
  • اقدام در مورد تهیه و تنظیم لیست اسامی کارکنان واجد شرایط جهت در یافت لباس کار سالانه
  • اقدام در مورد تهیه و تنظیم لیست اسامی کارکنان واجد شرایط پس از تائید معاونت مربوطه و ریاست واحدجهت دریافت کارائی.
  • ثبت مرخصی استفاده شده کارکنان ( ساعتی ـ روزانه ) و مرخصی استعلاجی آنان در کارتکس مربوطه
  • محاسبه مرخصی استفاده شده کارکنان در پایان هر سال با کسر مرخصی استحقاقی سالانه و انتقال مانده به کارتکس سال بعد.
  • اقدام لازم در مورد تشکیل پرونده اعضاء هیأت علمی وصدور احکام انتصاب ، افزایش ضریب، انتقال ، ارتقاء پایه ، انتقالی... 
  • اقدام به صدور گواهی کار  جهت کارکنان برای دریافت وام  ، دفترچه خدمات درمانی، شرکت در آزمون.....
  • محاسبه و صدور حکم افزایش حقوق و سنوات سالانه کارکنان
  • ابلاغ آرائ تخلفات اداری و مکاتبه با هیئت تجدید نظر واجرائ آرائ صادر شده
     

 

 

سوالات متداول

معاونت توسعه و مدیریت منابع کجا واقع شده است؟

لرستان - خرم آباد - خیابان معلم میدان شهید انوشیروان رضائی 0 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ساختمان شماره یک طبقه دوم معاونت توسعه

معاونت توسعه و مدیریت منابع شامل چه مدیریت های می باشد؟

1- مدیریت توسعه منابع انسانی "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت توسعه و تحول اداری "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت بودجه و پایش عملکرد"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت امور مالی"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی "این ساختمان در ضلع جنوبی محوطه دانشگاه قرار دارد"

مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی "این ساختمان جنب مسجد در محوطه ستاد دانشگاه قرار دارد."

 

روزهای ملاقات عمومی با معاون توسعه در چه روز های برگزار می شود؟

زمان ملاقات با معاون توسعه مدیریت و منابع در روز های دوشنبه ساعت 10 تا 11 صبح می باشدجهت هماهنگی با شماره 06633319480 با داخلی 270 تماس حاصل فرمائید

offer
انتقادات
و
پیشنهادات