• 1402/10/26 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 138
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

طلاعیه شماره یک : نحوه اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی پیمانی دانشگاه علوم پزشکی

اطلاعیه شماره یک

نحوه اخذ و بررسی  مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی پیمانی 1402

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی جهت فرآیند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده اند، به آگاهی می رساند :

جدول زمانبندی و  نحوه  تحویل مدارک متعاقباٌ از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبین  واجد شرایط مفاد مندرج در این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام نمایند .

تذکرات مهم:

1)اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی مدارک و انجام ارزیابی تکمیلی و مصاحبه  مطابق با رشته شغل های مورد نیاز توسط جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد . بدیهی است تحویل مدارک به منزله استخدام نمی باشد.

2)عدم مراجعه و یا ارائه در زمان مقرر ( متعاقبا اعلام خواهد شد ) به منزله انصراف تلقی می گردد و داوطلب از ادامه فرایند بررسی شرایط استخدام  حذف می گردد .

3)در رشته شغلی کاردان و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی سنجش قد  (165 سانتیمتر و بالاتر ) و شاخص توده بدنی BMI در زمان بررسی مدارک انجام خواهد شد.

بدیهی است چنانچه BMI افراد در محدوده تعیین شده نباشد ، از سایر مراحل استخدام از جمله ارزیابی تکمیلی حذف خواهد  شد 

4) با عنایت به ضیق وقت ، به مدارک و مستندات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز :

1) پرینت کارنامه مندرج در سایت جهاد دانشگاهی که بر اساس آن داوطلب ، مجاز به معرفی بررسی مدارک شناخته شده است.

2) اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

3) اصل و تصویر کارت ملی (دوطرف)

تذکر 1: در مواردی که کارت ملی جدید تحویل نگردیده ، ارائه برگه رسید پستی کارت ملی الزامی است.

4) اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه همسر و فرزندان (در صورت تاهل)

5) عکس 4*3 (4 قطعه) پشت نویسی شده مشخصات سجلی

6) اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم به صورت پشت و رو (ویژه آقایان)

7) تصویر گواهینامه رانندگی صرفاٌ در خصوص متقاضیان رشته شغلی کاردان یا کارشناس فوریت های پزشکی 

8) اصل و تصویر گواهی پایان یا معافیت از قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ویژه رشته های طرح اجباری 

9) گواهی اشتغال به کار مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ، با ذکر تاریخ شروع و پایان طرح از محل خدمت

10) اصل و تصویر مدرک تحصیلی مورد نیاز مندرج در آگهی و یا گواهی فراغت از تحصیل و یا گواهینامه موقت تحصیلی 

تذکر 1: داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی بالاتر اعم از رشته تحصیلی مرتبط یا غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل مورد عمل دانشگاه می باشند،ارائه گواهینامه یا مدرک تحصیلی بالاتر نیز الزامی است.

11) -اصل و تصویر کارت و همچنین گواهی ایثارگری (خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ) صادره از بنیاد شهید استان 

-معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود 

- معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان ونیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل 

- معاونت توسعه ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهاد گران 

تذکر 1: تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر ،مادر یا همسر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران (ویژه داوطلبان ایثارگر مشمول سهمیه جانبازان ، آزادگان و رزمندگان)

تذکر 2: کارت های ایثارگری قدیم ملاک عمل بررسی مدارک نمی باشد و لازم است گواهی های ایثارگری ویژه رزمندگان دارای حداقل شش ماه حضور داوطلبانه ، جدید و از طریق مراجع ذی صلاح اخذ شود.

تذکر 3: کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران مرجع تایید برای گواهی ایثارگری نمی باشد.

12) گواهی معتبر از سازمان بهزیستی استان محل اقامت جهت استفاده از سهمیه معلولین با قید موارد ذیل :

-استفاده از سهمیه 3% استخدامی 

- ذکر عبارت معلولیت داوطلب معرفی شده مانع انجام فعالیت در رشته شغلی مورد نظر نمی باشد.

13)مدارک مورد نیاز جهت افزایش سنی داوطلبانی که سن آنها بالاتر از حداکثر سن مندرج در آگهی می باشد :

* ارائه  فرم خلاصه سوابق (فرم شماره 502) و تصویر آخرین قرارداد برای نیروهای دارای رابطه استخدامی

*ارائه آخرین قرارداد شرکتی /سابقه پرداخت بیمه به سازمان تامین اجتماعی/گواهی از محل خدمتی (نیروهای شرکتی )

*ارائه قراردادهای مربوطه یا گواهی از دستگاه محل خدمت ( سایر ادارات )

* گواهی اشتغال به طرح و یا پایان طرح 

*سابقه پرداخت کامل بیمه به سازمان های بیمه گر

14)مدارک مورد نیاز جهت تایید امتیاز بومی شهرستان (صرفاٌ ویژه داوطلبانی که در فرم خوداظهاری خود را مشمول این امتیاز دانسته اند )

 

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان, [20.11.23 21:29]

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب-سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی(بر اساس) پیوست این آگهی )ممهور به مهر فرمانداری یا نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) با ارائه مدارک ذیل احراز می گردد

تبصره : به منظور احراز بند فوق  ، یکی از مستندات زیر لازم است.

1-داشتن سابقه تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا مورد تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

2-گواهی اشتغال به کار رسمی ،پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی به همراه سوابق بیمه پردازی

 

دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲

روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی

 

  • گروه خبری : آزمون ها
  • کد خبر : 542
کلمات کلیدی
خانم  یعقوب زاده
خبرنگار

خانم یعقوب زاده

سوالات متداول

معاونت توسعه و مدیریت منابع کجا واقع شده است؟

لرستان - خرم آباد - خیابان معلم میدان شهید انوشیروان رضائی 0 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ساختمان شماره یک طبقه دوم معاونت توسعه

معاونت توسعه و مدیریت منابع شامل چه مدیریت های می باشد؟

1- مدیریت توسعه منابع انسانی "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت توسعه و تحول اداری "طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت بودجه و پایش عملکرد"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت امور مالی"طبقه دوم در ساختمان شماره یک می باشد "

مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی "این ساختمان در ضلع جنوبی محوطه دانشگاه قرار دارد"

مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی "این ساختمان جنب مسجد در محوطه ستاد دانشگاه قرار دارد."

 

روزهای ملاقات عمومی با معاون توسعه در چه روز های برگزار می شود؟

زمان ملاقات با معاون توسعه مدیریت و منابع در روز های دوشنبه ساعت 10 تا 11 صبح می باشدجهت هماهنگی با شماره 06633319480 با داخلی 270 تماس حاصل فرمائید

offer
انتقادات
و
پیشنهادات